Inte igen!?

Publicerat: 2010-09-12 Kl: 17:13:31 | I kategori: Min vardag



Jahaappppp... Imorse (?) då jag vaknade kände jag att jag hade ont i halsen och huvudet.. KUL! Orkar inte bli förkyld igen.. Så nu jäklar ska vi hälla i oss Echinagard och Bamyl koffein, gosse! Irriterad jag blir..

Så nu går jag omkring i mina baggy-mysbyxor och hoodtröja för jag får det en dag som denna! Älskar mina mysbyxor som är gryyymt stora men så sköna. De som känner mig vet vilka jag pratar om.. haha.

Har kollat på Idol hela förmiddagen, kul det är att se dessa auditions! Brukar alltid se dem sedan slutar jag se då det börjar bli för seriöst för då är det inte lika kul längre, hö hö.

I veckan hoppas jag på att det händer grejer! Håll tummarna för mig igen!! Om ni lyckas hålla dem så hårt att det ger resultat ska jag glädjeligen berätta vad jag surrat om. Nu surrar jag för mycket! HEJDÅ

 


Kommentarer
Postat av: emma

haha byxorna jag druknar i ;)



Vilken fin bild btw! ÄLSKAR DIG

2010-09-12 @ 19:33:34
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0