Tråkigt inlägg dåå

Publicerat: 2010-09-24 Kl: 23:16:40 | I kategori: Min vardag



Då var det helg och jag är trött på mitt öga. Men jag ska duscha håret snart och locka till det (jag vet att klockan är 23) så att det ser bra ut imorgon.. Jag och mina tokerier.. hö hö. Imorgon ska jag och Sandra ut (?) i Sundsvall. Vi har dock varken förfest eller jag har skjuts hem så vi får se hur det går..! Men vi ska ordna det! Jag vill banne mig sminka mig, (som jag inte har gjort på länge pga förkylning + ögoninflammation) ha fina kläder, höga klackar och dricka lite vin!

Bloggar mer imorgon, helt vimsig i huvudet.


Snygga jävlar..

 


Kommentarer
Postat av: PAUSE

ha det bäst i sundsvall :D

2010-09-25 @ 16:37:39
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0