I'm alive!

Publicerat: 2011-08-08 Kl: 20:50:42 | I kategori: Min vardag



Imorse vaknade jag upp och kände mig levande! Igår då jag gick och lade mig kände jag mig död och trodde att hoppet var ute, att förkylningen skulle vinna och ta min kropp tillfånga för alltid men icke! Imorse kunde jag andas, gosse! Men är fortfarande kraxig i halsen så ska försöka hålla mig lugn ett litet tag till. 

Idag kom syster och systerdotter förbi och fikade, supermysigt som alltid! Så nu har jag dammsugit och torkat upp alla spår efter dom, men det är det värt. 

Jag längtar äckligt mycket till helgen för då kommer min fina underbara Cisi upp! Hon ska köra på Vårdkasen på lördagen och sedan på kvällen ska vi på Ljungarocken i Ånge och se Dead by april och Takida. Kommer bli asfett!! Ge mig helg NU



Pusspeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0