I'll make you say ooh ooh

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 20:45:04 | I kategori: Min vardag





Planerar vad jag ska göra med mina vinstpengar och tror jag vet precis vad jag ska göra med dom och det kommer att bli bra
Imorgon skulle jag egentligen se Maggio i Sundsvall men jag och Lina var ute för sent så biljetterna var slut ;/ söög
Så jag får se vad jag hittar på imorgon, vad jag har lust med. Har hört att det ska komma en massa jävla snö också. Men det har jag inte beställt så vi får väl se hur det blir med det

Igår fick jag finbesök över en kopp kaffe. Kul att få träffa lite folk ibland också
Har slingat och klippt mig idag, på salong! Fyfaaaan vad skönt det var. Säger bara det: ALDRIG MER HM'S EGNA MED HÄTTA FÖR MIN DEL. Hua. Remember? Men jag ska slänga upp en bild på huvudet någonting framöver då man ser lite fräsch ut

Fuck you hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0