Ja ja, alla hjärtans dag

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 21:49:29 | I kategori: Min vardag



Ska väl inte yttra mig alltför mycket om denna dag egentligen. För många är det en jobbig dag för de som inte har någon "partner" eller liknande och man kan känna sig grymt ensam. För andra är det ett toppentillfälle för de som vill göra något extra för sin älskling sådär. Men det kan man ju såklart (och helst) göra andra dagar förrutom denna dag. Smaken är som baken!

Så vad har jag känt för denna dag? Jävligt bra! Har inte varit allför bitter och inte ett dugg ledsen och har inte sjungit Akon's - Lonely vad jag har märkt av. Har klarat mig igenom denna dag bra.


Har ätit god middag bestående av kycklinggryta och ris tillsammans med Me, Myself and I. Sjukt fint sällskap ska ni veta.


Nu ska jag se på något, en film kanske? Och nej, ingen kärleksrulle för mig inte. Hoppas att ni har haft en bra dag/kväll, oavsett vad ni har gjort!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; man kan typ be någon ta av sig ett klädesplagg eller ta på sig ett och sånna saker :p

2011-02-14 @ 23:05:50
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; jag har ingen aning, men jag kan kolla upp det :) jag återkommer!

2011-02-15 @ 15:23:13
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Henningagnes

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-06-19 @ 08:02:15
URL: http://henningagnes.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0