Helgen!

Publicerat: 2011-07-24 Kl: 18:12:00 | I kategori: Glamour



Fredag
Drog till Emma, hämtade henne sedan for vi till Birsta. Strosade runt där, åt, fikade, strosade. Sedan fick jag sms av en vän som föreslog att vi skulle hänga med ut. Och vi bangade inte! Trots att Emma skulle upp och jobba 7 dagen efter stackaren ♥ Sagt och gjort så drog vi hem till Emma, jag var ju tvungen att låna kläder av henne då jag faktiskt bara hade räknat med en mysig tripp på Birsta så det var bara att svida om! Sedan förförfestade @ Emmas place och drog sedan vidare till en förfest. Sjukt kul hade jag den kvällen! 

Lördag
Mer planerat då Carro och jag bestämt tidigare i veckan att vi skulle hitta på något. Så jag drog till henne och de andra tjejerna. Carro och jag drack vin (då det bara var vi som skulle ut..) Sedan var det Allstar för hela slanten! Vi dansade, skrattade, pratade, satt på uteserveringen, blev bjuden på öl och hade det sjukt kul helt enkelt! Tack fina Carro för ännu en fin kväll tillsammans med dig ♥ Nu får det inte gå så lång tid till nästa gång! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0