you can't hang with me anymore

Publicerat: 2011-07-16 Kl: 00:32:05 | I kategori: Min vardag



Idag drog jag med mammsen och bror till Birsta för att stilla mitt shoppingsug. Hittade väl inget märkvärdigt egentligen, lampsladd och eluttag så jag kan ha bordslampor vid sängen. Sedan gick jag till Synoptik för att boka synundersökning. Har tid egentligen om typ, två veckor, i stan men här kunde man dyka in direkt då de hade en ledig tid, skönt. Så nu har jag beställt två nya brillor, glasögonorm. Hoppas jag ser bra i dom och ser bra ut, hö hö.

Nu sitter jag här, har nyss kollat klart på Seven, kungfilm från -95. Tror jag ska läsa lite sedan hoppa i säng. Imorgon är det lördag, wiho..



Det var ett jävla babbel..  Men nu vet ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0