Måndag hela dagen

Publicerat: 2011-10-10 Kl: 22:12:20 | I kategori: Min vardag





Ja då var snart den här måndagen slut också.
Sov inte många timmar inatt då jag fan inte kunda somna.. Somnade vid 00 hela helgen men inte på söndagen inte när väckaren ska ringa 5.35 på måndagmorgon! Roligtjej
Låg och inbillade mig att äckel-Alf stod vid min säng.. usch. Ni vet den där serien som visades för typ 3000 år sedan om den där utomjordingen som ser ut som en gris/hund/björn? Hua. Han är jag rädd för. Ni får googla en bild på han själva för jag vågar seriöst inte haha
Har bjudit mammsen och bror på middag idag, quinoa och lax blev det. Sviiingott och svinmysigt med sällskap
Nu ska jag borsta lilla tanden och hoppa i säng
Hörshej


Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Allt jag kan säga är - A B O!!!

2011-10-13 @ 21:08:28
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0