Men när du strippar och klär av dig

Publicerat: 2011-09-19 Kl: 16:17:35 | I kategori: Deep talk


Det spelar ingen roll var jag är eller vad jag gör
När jag hör Maggio sjunga att hon "vet hur du ser ut i inga kläder" tänker jag på dig
Dig, dig och dig
Det stämmer så
Då det var vår tid var det hennes skiva som gick het i mina öron, i bilen och i mitt huvud
Men du förstod inte vad jag såg i hennes låtar
Maggio var överallt för mig
Samma med dig
Du var överallt
Jag vet allt om dig
för du har varit min
du är någon annan nu
i och för sig
Jag vet allt om dig
Du vet allt om mig
det var därför du lämnade
Men när du strippar och klär av dig
ja, då är det samma grej

Det spelar ingen roll var jag är eller vad jag gör
När jag hör Maggio sjunga att hon "vet hur du ser ut i inga kläder", ja då tänker jag på dig
Dig, dig och dig
Det stämmer så
Då det var vår tid var det hennes skiva som gick het i mina öron, i bilen och i mitt huvud
Men du förstod inte vad jag såg i hennes låtar
Maggio var överallt för mig
Samma med dig
Du var överallt
Jag vet allt om dig
för du har varit min
du är någon annan nu
i och för sig
Jag vet allt om dig
Du vet allt om mig
det var därför du lämnade mig
Men när du strippar och klär av dig
ja, då är det samma grej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0