Till min fina bästa vän

Publicerat: 2011-09-17 Kl: 13:10:13 | I kategori: Deep talk



- Heter ni bägge Emma?
- Japp!
- Och ni är bästa vänner?
- Japp!
- Fan vad coolt!

Så brukar folk reagera när dom träffar oss första gången, Emma och Emma. Folk tycker det är coolt att vi heter samma och är så jävla bra vänner. Och så är det ju, för vi är coola! Emma har varit min bästa vän i typ 3-4-5 år nu (?). Och jag har ingen aning om vad jag har haft för liv innan henne. Hon har aldrig någonsin sårat mig eller gjort mig ledsen på något sätt och det vet jag att hon aldrig skulle göra. Och jag skulle aldrig någonsin göra så mot henne. Hon är en äkta bästa vän.

Allt vi gör blir så bra. Vi kan bestämma oss för en fet utgång men slutar med att vi bara ligger och kollar på en massa gamla bilder och lyssnar på gammal musik och sippar lite vin. Eller tvärtom! Myskväll blir utgång. Men det blir ändå så roligt och fint, oavsett vad vi gör. 

För ett år sedan bodde Emma i Linköping/Motala. Och när jag tittar tillbaka i bloggen så undrar jag vad fasen jag gjorde? Jag låg bara hemma, stickade och kollade på serier och saknade bruden min! Jag gick aldrig ut för det var inte lika kul utan Emma, min vapendragare, min själsfrände. Minns hur folk frågade mig: Hur klarar du dig utan Emma? Det gjorde jag ju inte.. Men så flyttade hon ju hem vid jul och den dagen var ett minne för livet. Läs mer om den dagen här

Skulle kunna skriva hur långt som helst om min bästa vän Emma, men det skulle bli så långdraget för er läsare. Hon är den spontana utav oss som bara säger att Vi ska köra på! Medan jag tänker till och säger Ska vi verkligen? Asbra kombo! Vi älskar att dricka rödvin. Älskar att köra bil bägge två och poppa musik. Älskar att ha höga klackar. Älskar kaffe. Älskar Lambert. Älskar att shoppa. Älskar att lyssna på musik. 


Jag älskar dig min fina bästa vän. Ses snart! :)  ♥

Kommentarer
Postat av: carolina

FAN vad fin ni är med varandra! Sån fin vänskap! :)

2011-09-17 @ 13:53:36
URL: http://ckra.blogg.se/
Postat av: emma

Du är det bästa jag har! Tårögd och gåshud, fan vad jag älskar dig! True friendship never dies <3

2011-09-17 @ 17:29:52
URL: http://emmagustaf.blogg.se/
Postat av: Malin

OMG jag gråter och jag såg bara bilderna så fint :') gud hahaha tack har inte gråtit på länge aja vill ha en sån fin vändskap ni har :')

2011-11-01 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0