Varit en millimeter från förfall

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 04:07:35 | I kategori: Resa


Kontantkort fungerade ju inte på min telefon eftersom att den är låst, höhö. Så jag lånar Dados Ipad typ 24/7. Har ju blivit smått förälskad i den sååå jag vet iallafall vad jag ska önska mig pengar till när jag fyller år, hehe.

Mår lite bättre nu, har varit ute i friska luften, ätit (något riktigt på två dagar om man inte räknar två chokladbitar och flingor och mjölk som mat då) och köpt vatten. Så nu ska jag bli bättre.

Så nu ligger jag och lyssnar på musik, underbart med Spotify med offline mode. Finns inte många att surra med på fb eller skype eller för klockan är ju typ 4 på morgonen hemma i Sverige höhö. Så nu ska jag lägga mig och läsa eller vila

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0