Sämst!

Publicerat: 2013-12-18 Kl: 21:26:54 | I kategori: Min vardag


 
Haha ja jag är ju sämst på att uppdatera här men det har den enkla förklaringen att det inte händer så mycket i mitt liv förutom jobb, äta och sova. Är snart klar med alla julklappar och nu ska man väl bara varva ner lite snart. Vi har haft så mycket här hemma med jobb och Fredriks företag att vi inte har hunnit eller haft ork efter jobbet att julpynta. Vi har några ljusstakar och en julkökshandduk uppe, kartongerna med julsaker är kvar på golvet knappt uppackade.. Inte mig emot att ha mindre julsaker hehe // Mvh Grinchen. 
 
Men en kul sak som komma skall är ju att i januari så ska Emma och jag till Göteborg för att gå på P3 Guld!! Hur kul?! Har velat gå på det i flera år men nu så! Vi bestämde att istället för att köpa julklappar till varandra så blir detta en julklapp, mys! Fint hotell, fint sällskap, bra musik, fin stad, kan det bli bättre? 
 
 
 
Men nu ska vi tydligen julpynta lite så julälskaren i hushållet blir glad, så jag häller upp ett glas vin ja så jag orkar med. Nu frågar när han får ta ner granen... (som jag hade hoppats på att han hade glömt bort hehe) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0