En lista

Publicerat: 2013-11-03 Kl: 22:20:42 | I kategori: Listor


Vad har du på dig? Stor t-sirt med en mops på och trosor

Hur mår du? Ska inte klaga, huvudet upp och fötterna ner. Men är ganska trött 

Vad önskar du just nu? Att allt ska gå som jag vill och hoppas

Vem saknar du? Pappa 

Vad har du ätit idag? Popcorn, godis och läsk haha. Är det söndag så är det

Vad ska du göra imorrn? Jobba och kanske ta en promenad om jag orkar  

Och på fredag? Jobba

Senaste köp? Biobesök med bror, Thor!!

Vad är du rädd för? Att mina närmaste ska bli sjuk eller ännu värre

Vad skrattade du senast åt? Daniel säkert!

Vad grät du senast åt? Livet

Vem sov du med senast? Min kärlek

Vad läser du just nu? Flyga drake av Khaled Hosseini (har börjat på den typ 3 gånger så nu jäklar)

Senast sedda film? Thor: The dark world, skitbra!

Vilken är din favoritfrukt? Banan, vindruvor och gröna äpplen

En person du tycker är snygg? Chris Hemsworth är ju inte ful eller hehe.. 

Din favoritkaraktär ur en serie? Jess i New girl   

Vilket språk hade du velat lära dig? Mer spanska och kanske lite franska

Vart vill du åka just nu? New York är jag väldigt sugen på just nu! Bara att fortsätta spara

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Konsertbiljetter, pengar och nya vinglas 

Vad ska du göra nu? Kolla klart på Café Bärs och kanske somna i soffan till pojkvännen kommer hem från hockey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0