Ett glas rödvin i handen och Maggio i mina lurar

Publicerat: 2013-10-11 Kl: 21:21:32 | I kategori: Min vardag


Har en så skön fredag just nu. Tidigare ikväll tog jag mig ett varmt bad tillsammans med en bra bok, rödvin och tända ljus (precis så mysigt som det låter!) Sedan målade jag naglarna medan jag kollade på New Girl. Nu sitter jag här med mitt glas rött och Maggios nya album i lurarna (som för övrigt är helt fantastiskt), har precis bokat en tågbiljett till Sundsvall imorgon för att spendera lördagen och en del av söndagen med Emma. Vi ska på stan, bubbla, dricka bubbel, ta igen en massa och sedan svira om för att förhoppningsvis träffa några gamla vänner, så fint! Efter en ganska tung vecka på jobbet så känner jag att jag förtjänar det.


 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0