Stockholm och Jay-Z

Publicerat: 2013-10-28 Kl: 17:15:31 | I kategori: Glamour


 
Kan ju börja med att säga att jag tycker synd om er som inte var och såg Jay-Z i fredags, det var AWESOME! Vilken pondus! Hua vad jag skrek mig hes och fick ont i fötterna men det var det värt. Hade så jäkla kul och detta var en av de bästa konserter som jag har varit på, lätt
 
Vi bodde ju även på Globen hotellet så efter konserten gick vi hem och sov för vi orkade verkligen inte en utgång haha. Vi tänkte dra den på lördag istället, men blev det av? Nope. Efter att vi ätit supergod middag på Aqui Tapas & Bar (rekommenderar starkt!) med fina människor så blev vi för trötta när vi kom tillbaka till hotellet då vi skulle svira om haha. Kärringar kanske.. Men det var det värt för det tar vi igen nästa helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0