Killing loneliness på en lördag

Publicerat: 2014-02-08 Kl: 14:10:00 | I kategori: Min vardag


 
Dagarna går i repeat just nu kan man säga. Känns som att jag enbart jobbar, sover, äter och sover (igen)
dagarna ut. Enbart för att det ska bli vår någon jävla gång. Så oerhört trött på vintern, oväntat.. Vill ha sol och bar mark, nu helst. Men jag biter ihop, som med det mesta annars.
 
Tvn funkar inte så jag lyssnar och tittar på HIM.. Drömmer mig tillbaka när jag var 14-17 och var dödskär i
Ville Valo. Helt besatt. Inser att han fortfarande har en stor plats i mitt hjärta än idag hehe.. Nu ska jag kolla på tatueringar.
 
Hejdå. 
 
Alltså hallå va?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0