En lista en lördagskväll

Publicerat: 2014-01-11 Kl: 22:48:11 | I kategori: Listor


 
Vad har du på dig? Mönstrade tights, linne med vargar på och en grå hoodie

Hur mår du? Bra, det är ju lördag och jag har ett glas vin i handen 

Vad önskar du just nu? Att jag vann 1 miljon så vi kunde köpa en lägenhet i Sundsvall. 
 
 

Vem saknar du? Emma, pappa, Cisi och Annika

Vad har du ätit idag? Mackor, wok och lite godis

Vad ska du göra imorrn? Sova ut och kanske ta en promenad med min Finaste 

Och på fredag? Åker till Göteborg med Emma för att gå på P3 Guld på lördagen! Kommer ha det så bäst

Senaste köp? En flaska vin

Vad är du rädd för? Döden och spindlar

Vad skrattade du senast åt? Fredrik och Vines höhö

Vad grät du senast åt? Livet och denna stad

Vem sov du med senast? Fredrik!

Vad läser du just nu? Har precis läst ut Skamfläck av Caroline Engwall, ska börja läsa Blodläge av Johan Theorin

Senast sedda film? På smällen som gick på tv igår

Vilken är din favoritfrukt? Clementiner och vindruvor

En person du tycker är snygg? Kenza

Din favoritkaraktär ur en serie? Sheldon 

Vilket språk hade du velat lära dig? Mer spanska tack!

Vart vill du åka just nu? Till Gran Canaria som vi ska till i mars! Men utöver det vill jag hemskt gärna till
New York
 
 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Är sämst på att önska mig saker så jag önskar mig oftast presentkort så jag kan köpa det jag vill och när jag vill. 

Vad ska du göra nu? Fylla på vinglaset och se Petter - Ingen jävla semester
 

Kommentarer
Postat av: Annika

<3 saknar dig i massor!

2014-02-21 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0