Higher

Publicerat: 2009-12-20 Kl: 19:53:23 | I kategori: Min vardag





Igår umgicks jag med söta Emma, vi hade det mysigt här ute hos mig med våra datorer och varandras sällskap. Idag var jag till Birsta igen.. Fjärde dagen nu, nu får det vara nog! Men jag är klar med alla klappar nu, inslagna och klara! Jag är nöjd. Men jag tror jag har blivit förkyld, vilket är en tradition att jag alltid blir på julafton så..

Nu ska jag kolla klart på filmen jag började se i fredags. Imorgon ska jag jobba, undrar hur det går i detta ruskväder.

Fin bild va? Det är Emma som har gjort den.



Erik Grönwall - Higher

Kommentarer
Postat av: jane

hahah skön bild alltså!:D

2009-12-20 @ 21:47:13
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0