Ändrade planer

Publicerat: 2009-11-13 Kl: 16:47:45 | I kategori: Min vardag



Ikväll var det tänkt att jag skulle ut med Cisi men hon blev tyvärr sjuk, tråkigt men ingenting att göra åt. Vi får ta det en annan gång istället.



+ Jag jobbade idag
- Jag sov ungefär 3 timmar inatt


Mina arbetskamrater är busiga och de verkar tro att de kan komma undan mig men icke! Idag skickade de ett stoort kuvert hem till mig, med mycket papper i. Jag såg direkt att det var från jobbet så jag förstod att de hade jävlats med mig (Okej de gav bara igen för jag började). Så öppnar jag och får se detta... En massa reklam... Jag säger bara: Payback is a bitch, grabbar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0