Packa packa packa

Publicerat: 2009-11-06 Kl: 21:03:31 | I kategori: Pictures



FÖRE

 

 

EFTER

 

Jag velar fortfarande vilken jacka jag ska ha... Blir för tjockt med min nya dunjacka och kanske för kallt med skinnjacka? Jag har packat ner skinnjacka + en lite fodrad kappa, halsduk, vantar och mössa (björnpuppan på bilden) Inhandlade även lite saker inför resan imorgon. Köpte två pocketböcker för 99 :- på Coop, lite godis, dricka och en korsordstidning

 


Nu ska jag fixa det sista sedan ska jag sticka och kolla på en film eller House. PEACE

Mini Viva - Left My Heart In Tokyo

Kommentarer
Postat av: Ida

Champagneflickan är faktiskt rätt bra!! :) Lite seg stundtals men bra ändå!! :D

2009-11-06 @ 21:09:36
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha jaså!! Ja men de är ju en frän höjd helt enkelt ;D

2009-11-06 @ 21:34:08
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0