What to do with you?

Publicerat: 2009-11-19 Kl: 20:38:02 | I kategori: Min vardag



 

Nu har mina universitetskataloger kommit. Jag har beställt dem eftersom att jag inte har en aning om vad jag vill göra av min framtid (och nej sorry grabbar, kommer nog inte jobba på Posten i hela mitt liv). Så nu ska jag bläddra lite i dem, fundera och så vidare. Men mamma vill inte att jag ska flytta längre än 20 mil härifrån så hon kan hälsa på mig, sötnosen. Vi får väl se.

Marilyn Manson - The Beautiful People

^ Älskar dig trots att du inte kom till Sverige..


Kommentarer
Postat av: thea von walden

jo med mig är det bara bra, allt rullar på för fullt! :) hur är det med dig och alla där hemma då? :)

2009-11-19 @ 21:23:00
URL: http://theavonwalden.bloggagratis.se
Postat av: emma

INGEN FLYTT DITT JÄVLA PUCKO :(



(en varning bara, och du vet hur arg jag kan bli, mouhahaha!)

2009-11-19 @ 23:01:31
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0