Idag fikade jag med fina fina fina Paula

Publicerat: 2009-10-26 Kl: 21:58:21 | I kategori: Min vardag



Jag och Paula fikade på Waynes idag. Vi brukar alltid göra det då det finns tillfälle och det är så grymt mysigt. Jag beställde en bagel med kyckling och grönsaker + en stor latte (vi tycker om att sitta länge så) och Paula tog en ceasarsallad och en chailatte (Jag tycker inte om chai, för sött..Men hon är ju för söt så hon tog det)

 

 

Syrran var förbi idag också med stormagen. Måste bara säga att hon är bra knasig. Man skulle aldrig kunna tro att vi är släkt. Ironi?

Darin - Viva La Vida

 


Kommentarer
Postat av: paula

du som har så fina redigeringsprogram kunde inte göra nånting åt att man ser ut som skit?1

2009-10-26 @ 22:20:51
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0