Just nu är jag off..

Publicerat: 2009-10-05 Kl: 16:06:32 | I kategori: Min vardag



Japp,. Min kära dator fungerar inte för tillfället, men Patos snälle bror ska försöka rädda den åt mig! Och jag orkar inte sitta på den stora stationära till dess så jag kommer inte vara så aktiv här på bloggen på några dagar. Mina datorer som aldrig brukar krångla... rip.

Det blev inge krogen i helgen, tro det eller ej ;/ Men jag hade det mysigt med Patos familj ändå, pratade lite spanska oså haha.

Nu ska jag kika på tv och tråna efter mitt objektiv som är någosntans i Sverige (förmodligen Sundsvall eller Ånge...) Ni kan ju alltid slå en pling om ni vill mig något.

Dizzee Rascal - Holiday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0