Pose for me

Publicerat: 2009-10-13 Kl: 20:55:24 | I kategori: Inköp/Outfits



Idag efter jobbet for jag till Linda och hämtade våra ljus, äntligen lite nya dofter! Köpte lite inför julen också, oops. Lite senare blev det ju Birsta också...Ooops. Köpte en mössa och ett par brills hoho. Och mamma var så snäll att hon köpte en kupévärmare till oss :'D puss.

D
enna höst ska jag bära så mycket kläder som möjligt, koftor, halsdukar, mössor, allt! Ska inte frysa. Jag ska nog köpa en ny jacka snart också. Jag kan ju inte gå omkring i lillebrors gamla hur länge som helst... Eller?

 

 

Lite av en drog i mitt liv

 

Min mössa <3

Och mina bilder på datorn är räddad! Rättare sagt ungefär 1500 stycken! Jösses vad glad jag blev idag då han berättade det. En liten del av mitt liv hade jag ju inte hunnit spara på externa hårddisken! Men jag ska bli ännu bättre på att spara hädan efter. Så jag ska nog hämta datorn imorgon, då måste det fixas och donas sedan är jag back on track kära läsare! (haha)

Nu ska jag packa på mig mer kläder och dricka kaffe! Jag är på lite bättre humör än förra veckan. Kanske beror på att jag får träffa mina sötafinajäklatjejer om mindre än två dagar?!

Cobra Starship ft Leighton Meester - Good Girls Go Bad


Kommentarer
Postat av: Anso

partylite! kör på svart orkidé jag, bäst! <3

2009-10-13 @ 21:03:53
Postat av: Emma

Jaa den luktar gott :P jag har köpt Kanel & Lagerbär som pelarljus inför jul, hehe. Det gäller att börja tidigt ^^

2009-10-13 @ 21:07:54
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: emma

LÄMNGTAR!!!!!!!!!! VI 3 <3

2009-10-13 @ 21:37:58
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej Emma :D Jag har skaffat blogg, men har ingen design. har du lust att hjälpa mig med en väääldigt enkel design med en enkel header? :):)

2009-10-13 @ 21:41:03
URL: http://sandrasofiehelen.blogg.se/
Postat av: Anso :D

självklart! jag börjar alltid lyssna på jullåtar vid månadsskiftet oktober/november ;D

2009-10-13 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0