Hit the floor like a hurricane..

Publicerat: 2010-04-26 Kl: 21:48:06 | I kategori: Min vardag



Idag var jag duktig och tvättade min bil så nu skiner lilla pandan igen!
(Den blev grymt lerig efter att jag besökte Hemsön igår....Inte okej)

Imorgon väntar jobb och jag hoppas på fint väder. Fast, vem gör inte det?

Efter det måste jag fixa en del inför helgen och så, kanske drar till älskade Birsta? Funderar starkt på att lägga mig och läsa just nu

 

Klicka på bilden för att lyssna på låten jag har fastnat på...



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-26 @ 21:51:30
Postat av: syster

Men hallå??? Hur kan bilen bli alldeles lerig av att köras på en torr asfaltsväg på Hemsön??? Det är nog din egen lilla väg som smutsat ner din panda... Skyll inte på stackars Hemsön sådär... Här har vi i alla fall asfalt... Moahahaha!

2010-04-26 @ 22:03:20
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0