Din jävla parfym

Publicerat: 2010-08-30 Kl: 23:00:56 | I kategori: Deep talk



Det är sjukt hur en doft kan göra så mycket
En doft
Sådant man andas in
Man kan råka sniffa in, helt oväntat
En doft kan sitta kvar länge i saker
Oavsett om man vill eller ej

Visst jag skulle kunna spruta på hårspray eller liknande på mina hörlurar som luktar dig för att få bort den doften
Hörlurarna som jag använder då jag är ute och motionerar
Doften kommer alltid på slutet av den rundan
Den doften får mina tankar att flyga iväg
Doften som luktar ditt shampoo
Doften som luktar från din parfym som du hade
Parfymen som jag brukade spruta på dina stora tröjor som jag fick låna
Tröjorna som jag fick låna av dig då jag reste bort eller visste att jag inte skulle få träffa dig på ett tag
Så att jag kunde använda dem då jag sov
Så att det skulle kännas som att du sov med mig fast du egentligen inte gjorde det

Men jag vill inte spruta hårspray på de saker som påminner om dig
För jag gillar den doften
För den påminner om dig
Det goda hos dig

Jag kände doften av din parfym idag
Det är sjukt hur en doft kan göra så mycket








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0