Krax krax

Publicerat: 2010-08-02 Kl: 21:10:58 | I kategori: Min vardag



Har precis kommet hem från bion, rekommenderar starkt att se Bröderna Karlsson, som vi skrattade!

Jag har gått och dragit på mig en hosta de senaste dagarna.. Inte okej. Så jag dricker mitt Gröna te med mint smak titt som tätt, sköönt. Nu ska jag ta en glass också eftersom att det är så synd om mig...

Jag har flyttat upp till mitt rum igen. Har sovit nere i mitt gamla rum hela sommaren eftersom att det har varit stekhett på mitt "riktiga" rum och det har inte ens gått att vara där. Men nu ska jag ge det ett försök. Ska snart studsa i säng med min bok eftersom mitt msn verkar fungera lite dåligt ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0