Shoo bre, yalla, bye, god natt, fuck alla er

Publicerat: 2010-08-28 Kl: 19:03:34 | I kategori: Min vardag





Efter jobbet igår drog jag ner till Sundsvall för att fika med min vän Eric på Waynes, trevligt trevligt! Dock hade vi olika åsikter om vad som är blaskigt och ej.. Hmpf!  Efter fikat träffade jag upp Emma som sedan följde med mig ut till byn där vi åt och drack gott. Sedan åt vi godis och annat nyttigt medan vi kikade på Humor från Tv4, kung!

Idag var jag på marknaden i Härnösand där jag hittade en väska för 100 kronor som jag visade i det tidigare inlägget, jag gillade den! Sedan köpte vi det vanliga, godisremmar och hamburgare typ.

Nu ska jag snart äta gojävlamaten här hemma (Oxfilé, klyftpotatis och rödvinssås!!) Jag har inte mycket till ork att göra något idag då förkylningen ligger kvar i kroppen och retas...  Så ikväll blir det mys med filmer, serier och böcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0