2 dagar kvar!

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 22:10:03 | I kategori: Deep talk



 

Haha.. Kryssningen 2010.. Jösses. Det kommer jag inte glömma av många anledningar haha. Emmas vänner kom på idén att åka på partykryssning, vi var lite fundersamma men tänkte: "What the hell?! Varför inte! Vi har varandra, vi klarar oss" Sagt och gjort, så for vi. Men det som i början var typ 4-5 pers slutade med 3 stycken. Det var jag, Emma och en till tjej.

 

Haha var ska man börja? Båten gjorde kaoz med oss! Alla var svinfulla och alla var där för att ligga typ.. usch. Sedan att jag var förkyld var ju inte heller så kul så jag gick och lade mig ganska tidigt varje kväll. Men den resan slutade ju med att jag fick Minttu över hela min telefon så den förstördes pga en person, återigen tack! Vet inte riktigt om sådana kryssningar är något för oss.. Eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0