Är det så?

Publicerat: 2010-02-04 Kl: 21:15:47 | I kategori: Min vardag



Inatt sov jag ungefär två timmar och sedan var det bara ut i snöyran för att åka till jobbet. Det var grymt nära att jag nickade till några gånger på vägen dit, sjukt. Imorgon jobbar jag 8.15 - 16.30 typ. Sedan bär det av ner till Sundsvall för att fira Sonjis med bowling och middag! Ska bli grymt mysigt. Sedan ska nog resten av helgen spenderas med fina Emma Söderström, me like.

Nu ska jag lösa korsord, love.

Vann två biobiljetter från Veckorevyns korsord tidigare i veckan, kung!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, men jag förstår att du är irriterad på henne ;/ Speciellt eftersom det inte är allt för billigt att köpa en ny mobil heller. Trist som tusan!



åh, tacktack :)

2010-02-04 @ 22:12:38
URL: http://pernillalundberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, finns ju definitivt roligare saker att lägga pengarna på!



men men, du hade iaf en jättesöt blogg!:) lär säkert kika in här fler gånger! :)

2010-02-05 @ 00:37:27
URL: http://pernillalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0