Pearls

Publicerat: 2010-02-25 Kl: 22:03:57 | I kategori: Min vardag





Jag har städat idag för min fina vän Emma kommer till mig imorgon och kommer det fint folk måste man ju ha det någorlunda fint hemma! Vi får se vad vi hittar på, kanske myser med film och godis. Mamma surrade om att hon kanske skulle åka iväg så vi blir själva, sötnosen. Ska snart hoppa i säng för jag är trött, jobbig dag på jobbet idag.

På lördag är det utgång som gäller! Var ju planerat att vi skulle på Maskinen, men såklart så är biljetterna slut! Grymt less.. Så om någon vill sälja två stycken så kan de ju höra av sig till mig omgående. Men vi ska ha en nice förfest med Sonja och Cisi, det ser jag fram emot.

NU: Borsta tanden och krypa ner under täcket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0