Tired? Naah

Publicerat: 2010-01-06 Kl: 23:15:37 | I kategori: Min vardag





Igår var vi och såg filmen Old Dogs på bio. Jag tyckte inte att det var något i min smak, men vad gör man inte för sällskapets skull? haha. Senare vid 00-tiden så blev Emma och jag sugen på rödvin, vilket resulterade i en trasig vinöppnare men jäkligt gott vin! Vi var vaken till 3 någon gång? Jösses.. Men mysigt var det!

Idag har jag umgåtts med Pato, han ligger intill mig nu och snarkar på. Jag är inte trött men ska upp 6 imorgon för jag ska besikta min bil.. Spännande!

Ska försöka sova nu, om det inte går får jag väcka Pato så han får ligga och prata med mig höhö.

50 Cent & Ne-Yo - Baby By Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0