Hemma från Göteborg

Publicerat: 2010-07-20 Kl: 00:12:15 | I kategori: Min vardag



Nu har vi kommit hem från Göteborg (för ungefär två timmar sedan). Det är väldigt skönt faktiskt! Göteborg är en grymt fin och trevlig stad där jag lätt skulle kunna tänka mig att bo. Men nu kallar ju plikten på Posten för min del, börjar redan imorgon!

Och som det ser ut nu så har jag hela veckan planerad med umgänge och annat smått och gott haha. Men prio ett är fina syster och systerdotter! Som jag har saknat dem! Och lillgumman har ju fyllt hela sex månader! Tiden går så fort..

Nu ska jag kolla runt det sista och lägga mig och läsa boken jag köpte igår (som snart är slut..) Kungbok! Slänger in bilder en annan dag


Kommentarer
Postat av: Ida

Sticka strumpor! hur kul som helst :D

Iallafall om dom är små, då går de snabbt ;D

2010-07-20 @ 21:21:08
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0