I Göteborg

Publicerat: 2010-07-17 Kl: 21:44:10 | I kategori: Min vardag



Sitter i Göteborg och har nyss ätit en underbar middag i solen med familjen och Birgitta. Vi har haft fina dagar och än är inte semestern slut. Igår var vi på Liseberg och hade det svinkul som man alltid har där. Och idag har vi shoppat tills jag har fått skavsår (ja jag har även köpt ett par skor till..) Imorgon får vi se vad dagen erbjuder

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa eller sätta mig ute och babbla lite.

Jag saknar några där hemma och andra vill jag aldrig mer se har jag kommit fram till.

Ha det så kult på restaurangen, heeejdåå!

Kommentarer
Postat av: syrran

Bra att du insett det angående personer som bara gör ditt liv sämre. Men lillstumpan saknar i alla fall moster också! Puss!

2010-07-17 @ 23:08:58
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0