Stavar och studentminnen

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 20:28:31 | I kategori: Min vardag



Idag har jag varit ute och rört på mig lite. Jag orkade inte jogga för jag hade för mycket träningsvärk i magen så jag skippade joggandet och gick i rask takt med mina stavar som jag fått av syster för ett tag sedan. (Tack så mycket!) Riktigt kul trots kärring-varning.



Då jag väl var ute och traskade så ringde min vän André och frågade om jag kunde skjutsa en stackars student ut till Smitingen så han kunde få spela brännboll med sin skola. Klart man ställer upp! Jag stannade också och kikade ett tag och tyckte att det var kul. Synd att vi på NTI inte hade något sådant roligt.. Men min student var också kung!

 


Kommentarer
Postat av: julia

helt sjuk att det redan har gått ett år sedan emma! =/ känns som de vore förra veckan minst!

2010-06-01 @ 20:34:25
Postat av: Emma

sv: Ja precis Julia.. Tiden går sjukt snabbt..

2010-06-01 @ 20:39:42
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: syrran

Men du vet att det bara är kärringvarning om man går på ett visst sätt med dem va? Och du ska inte kalla det stavgång utan en power-walk med stavar! Då är det lite mindre kärring...

2010-06-01 @ 21:26:49
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0