Han vet saker om dig som ingen annan vet

Publicerat: 2010-05-09 Kl: 02:05:23 | I kategori: Min vardag





Vilken kväll/dag..! Det var planerat att jag skulle vara chaufför åt bror till två-tiden så under tiden tänkte jag spendera lite tid med min mini-familj i Haga. Men såklart så kom min bror på vid ett-tiden att han ville sova där han var.. Hmpf.. Jobbigt att sitta och vänta så länge då jag var tröttast. Men det var mysigt att umgås med de fina i Haga (den korta stunden det var då vi inte körde fram och tillbaka till Indal)

Igår var jätterolig och trevlig! Vi dansade och träffade sött folk, yes yes. Att jag hade grymt ont i fötterna idag är ju en annan femma, men det var det värt!

Nu ska jag sova och fundera på vad morgondagen har att erbjuda Emma Jonsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0