Oh na na

Publicerat: 2010-11-21 Kl: 20:37:46 | I kategori: Listor



Jag kommer från: Härnösand
Jag heter: Emma Katarina Jonsson
Hur gammal är du: 20
När fyller du år: 27 mars

Är du kär i någon just nu: Lite förtjust är jag nog allt
Jag samlar på: Pengar
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma
Vilken tid gick du upp idag: Gick väl upp vid 15 men vaknade vid 13 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: Ooja
Har du strumpor på dig nu: Japp!

Hur svarar du i telefon: "Hallå" eller "Emma" eller om det är Emma som ringer: "Hej Emma"
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv, sticka och sova
Vad ska du göra imorgon: Jobba och tvätta
Var vill du bo när du blir stor: Bra fråga, jag är ganska stor nu och bor i Härnösand.. Men för Härnösand för alltid? Njaaa
Är det okej att gråta: Ooja
När grät du senast: Ett tag sedan faktiskt
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren

När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: 11-12-13
Har du piercing: Ja i naveln men jag vill ha fler
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Oja
Solar du ofta: Brukar försöka sola en gång i veckan om jag har tid
Är du bra på att laga mat: Duger
Gillar du att dansa: Japp




Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner, går ut, stickar och bara tar det lugnt
Brukar du bädda sängen: Ja
Vad var det senaste du sa: Hejdå
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte just nu faktiskt
Vem kramade du senast: J idag
Saknar du någon nu: Alltid
Vem ringde dig senast: Emma
Var du glad igår: Oja
Vad är din favoritfärg: Röd
Sminkar du dig: Ja
Har du somnat i skolan någon gång: haha ja faktiskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0