Rutin på sömnen, check!

Publicerat: 2010-11-03 Kl: 22:24:30 | I kategori: Min vardag



Sedan jag flyttade hit har jag gått och lagt mig vid 22-23 tiden varje kväll och då har jag alltid varit svintrött! Då jag bodde "hemma" kunde jag vara uppe till 00-02 utan att bry mig.. Nu finns det inte i min värld! haha. Men det är skönt att ha fått någon slags rutin på sömnen.

Så nu ska jag släcka här och hoppa i säng. Imorgon drar mammsen till Stockholm för att se Queen-musikalen (lyllo..) och då ska jag skjutsa henne till flygplatsen, snäll som jag är! Får förhoppningsvis finbesök imorgon också. Vi får väl se!


(Ge mig sommar och sol igen!)


NU: Sängeeeeen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt du är!

2010-11-03 @ 23:05:22
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0