Skitdag!!

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 21:23:30 | I kategori: Min vardag




asglad


Skitdag! Från början till slut med några fina uppehåll som Paula och Andrés födelsedag då såklart. Men annars har det varit skit, jobbigt och förbannat ilsket. Det enda jag kan säga är att folk är dum i huvudet och skönt att jag kan lägga mina tankar på flytten istället för på en massa annat onödigt!

Fikade ju med Paula idag innan hon ska åka iväg igen. (fan) Efter det for jag en snabbis till Coop för att köpa lite mat, soppåsar och garn och sedan drog jag och bror till André då han fyller hela 20 år! Så på fredag ska jag förmodligen dit igen och fira med lite alkohol också. Vi får se

Jag har druckit fyra koppar kaffe idag... Stackars mage.

Nu ska jag snart göra slut på denna skitdag genom att gå och lägga mig, lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0