Trampar på ditt hjärta

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 22:11:28 | I kategori: Min vardag


 

 

Följde ju med familjen till Birsta för de skulle hitta några jäkla burkar. Men jääklar vad jobbigt det var för mitt huvud. Varje steg kändes som en jordbävning.. Kul! Ingenting hjälper ju heller. Varken Bamyl, Alvedon, Alindrin, massage, kaffe, sömn.. Kul! Får väl operera bort hela skiten, lika bra det, händer ändå inte så mycket där.

 

Träffade fina Cisi på Birsta! Vi pratade om att anordna en liten syjunta (typ) med en till sötnos, vilket vi skulle höras om mer imorgon. Kul skulle det vara iallafall! Har kommit en bit på min gråa halsduk. Vet inte vem som ska ha den för jag vill nog inte ha den haha. Får se!

 

Imorgon ska jag jobba, japp. DET blir spännande att se om jag överlever.. Får väl så lov, hur skulle ni annars klara av era vardagar utan att läsa min blogg? hö hö

 

Den stora frågan återstår ju:


Vilka ska på Hoffmaestro på Stadshuset i Sundsvall på fredag?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0