en mindre bra dag

Publicerat: 2011-08-11 Kl: 21:02:51 | I kategori: Min vardag





Ja. Idag har det varit en mindre bra dag. Har haft 3000 tankar i huvudet och då underlättar det ju inte att man sitter ensam i en postbil i flera timmar.. Jävla skit. 

Men imorgon är det nya tag. Då är det fredag, då kommer Cisi till mig, vi ska ha det så mysigt så. Sedan på lördag så är det folkrace här i stan som hon ska köra. Och på kvällen ska vi till Ljungarocken i Ånge, fett! Ska pussa och krama sönder Cisi. 

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa, för allas skull.

Kommentarer
Postat av: Elise

Hej Emma! :) Fin blogg! Du .. jag har en liten fråga. Behöver man någon speciell utbildning om man skulle vela köra postbil? funderar själv på att söka dit men har ju ingen vidare utvildning. Men har ju körtkort! Hur sökte du jobbet?



Kramar Elise från sundsvall!

2011-08-15 @ 14:56:18
Postat av: Emma

Elise: Åh, tack så hemskt mycket! Nej man behöver ingen speciell utbildning för postbil (om du inte ska köra postlastbil då) Men jag tror att du ska ha gått ut gymnasiet och är läskunnig så. Jag vände mig helt enkelt till brevbärarkontoret i Härnösand och sa att jag var intresserad (började först där på praktik genom skolan så då jobbade jag gratis som sedan blev sommarjobb osv)



Lycka till! :)

2011-08-15 @ 16:26:30
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0