no matter what I say

Publicerat: 2011-08-15 Kl: 22:36:44 | I kategori: Min vardag



Har haft en jättefin och rolig helg tillsammans med Cisi
Saknar den bruden för mycket..
Jag börjar få min matlust och smak tillbaka, wiho!
Men har fortfarande en äcklig jävla hosta och flåsar så fort jag börjar röra på mig typ
Så inge motionerande för min del om jag vill överleva
Har blivit en liten Tradera-slampa.. Har budat hem bland annat ett Iphone-fodral och en Mupparna mugg
Jag saknar Emma
Jag vill gå omkring i ett par feta klackar och bara vara smokin'. Men nää
Läser en massa böcker
Smsar
Tänker för mycket
Har ångest
Hatar den här stan
Jag vill tatuera mig
Jag vill ha lite värme
Nu ska jag sova

Fodralet, asnöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0