sjuk helg (bokstavligt talat)

Publicerat: 2011-08-07 Kl: 19:28:28 | I kategori: Min vardag



I fredags var jag helt slut, har ju gått och blivit förkyld igen så det var till att ta det lugnt hela kvällen. Har förmodligen blivit förkyld pga att jag får sitta i drag (från fläkten) i postbilen då vi inte kan ha AC i bilarna. Men jag förstod att det skulle komma när som helst så. Så i fredags beställde jag hem lite mat, kollade på film och bara rådde om mig själv. Skönt. 

På lördagen blev det ingen utgång, synd för jag var pepp inför det men det var kanske lika bra att det inte blev något när jag är sjukis. Så jag låg hemma, klättrade på väggarna för att jag hade så tråkigt men sedan drog jag till en vän istället och drack lite vin och kollade på film där. 



Nu ska jag krypa ner i soffan under filten igen och hoppas att jag blir bättre någon gång.
Kul info: Jag har tappat all smak och matlust igen så.. Men jag ska banne mig få tillbaka matlusten så jag inte blir som förut och inte äter något på flera veckor och sedan tappar all energi. wiiho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0