finfint

Publicerat: 2011-12-11 Kl: 21:31:38 | I kategori: Min vardag



Fredag
Hängde med lillebror från tidig morgon till eftermiddag. Hade en så hemsk huvudvärk att jag bara ville dö men efter lite tabletter och kaffe blev det bättre. Men vi stannade inne hela dagen för det var ju typ värsta vädret ute? Inte okej.. Skulle ju ner till Sundsvall på kvällen men skippade det pga vädret och stannade hemma och kikade på tv och spelade The Sims hela kvällen, nice

Lördag
Sovmorgon. Långpromenad runt Härnta och ett stopp på solariumet och hos syster. Sedan var det bara att traska hem och hoppa i ett skööönt bad och sedan drog jag ut till mammsen för tacos och mys! Min familj är ju bäst. Vi gjorde något som vi brukade göra när vi var små: Åka madrass i trappen! SJUKT KUL haha. Sedan blev jag sugen på sällskap och vin så jag for ner till Sundsvall. Där delade vi på vin, drack lite glögg och kikade på Transformers 3, braaaa film! Sedan sov man ju som en stock




Söndag
Vaknade tidigt (enligt mig) vid 9.45 då man varit uppe till 2-3? Fick gomysfrukost och sedan var det bara ut och börja skrapa rutan och borsta bort snöjäveln från bilen. Följde med familjen på Murbergets marknad, fint. 

Jag har haft en finfin och lugn helg. Sug på den ni! Och vet ni vad? Jag har inte varit på krogen på över en månad, duktig? JA. Hehehehehe

Hejdå


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias

Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 12:35:56
URL: http://missalicia.se
Postat av: Rebecca

snygg du är!

2011-12-13 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0