Julen

Publicerat: 2011-12-27 Kl: 17:13:02 | I kategori: Glamour



Roligaste och finaste julen på länge! Fick umgås med mina fina närmaste. Fick fina julklappar, åt en massa godis, chips, onyttigt, åkte bob, skrattade, spelade spel, drack glögg och bara mådde. Kameran är hemma hos mamma så jag slänger upp bättre bilder en annan dag. 

Juldagen drog jag till frugan för att skaka rumpa nå jävulst! Och det gjorde vi. Eftersom att det var förköp osv överallt så drog vi på Avenyn, inget fel med det! Skitkul hade vi! Drack öl, dansade till allt från 50-tals musik till dagens hits och buggade. Tack fina Emma

Ja, och i byn är det ju kaaaos. Är träd överallt och mammsen har ingen ström.. Tycker synd om dom. Gulle

Den fina granen som grabbarna på jobbet hade ställt utanför min dörr.. Hmm.. Notera att det inte bara hänger julkulor och glitter där utan även öl och Dooley's haha.. Dårår

Hade uppesittarkväll med syrran och när man köpte ett paket med bingolotter och trav så fick man dessa strumpor. Sexiga va?

Min egna lilla jultradition: att se Mupparnas julsaga, älskar den!


Hon vräkte nog i sig mest ostkrokar av oss alla ska ni veta..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0