Måste ju bidra med något

Publicerat: 2011-12-22 Kl: 22:35:44 | I kategori: Listor



och just nu får det bli en lista (som jag lånat från Emmas blogg hehe) för jag har ingenting speciellt att skriva om förutom att det snart är jul, mys

Jag har insett att min nästa kyss: Ska vara jävligt nice
Det är charmigt när han: Ler, lyssnar, visar intresse och bjuder en på en lyxresa runtjorden heheheh.
Jag tänder på: Killar som vågar, inga jävla pussys som bara snackar
Kärlek är: Kan vara fint och underbart men ibland vill man bara peka finger åt det som kallas kärlek
Tre saker med vintern jag tycker om: Det var svårt.. Att man får tända ljus, att det är fint när det är (lagomt) med snö och sol, att åka pulka... haha
Tre saker med vintern jag avskyr: ALL JÄVLA SNÖ, kallt, skotta, fastna vid lådor med postbilen, få snö i skorna, frysa. Ja jag kan fortsätta i evigheter


När jag lagar mat: så gillar jag att göra något med pasta
Om jag var ett djur skulle jag vara: Katt, mysigt det
Jag kommer alltid vara: snygg. he he
Det finaste som finns är: Min familj
Gamla männsikor: Är fina. Speciellt gamla par, gulle
Min mobiltelefon är: Min beeebis, mitt allt, mitt liv. Gullefooonen
När jag bakar så bakar jag: Vad som helst! Kladdkaka, morotskaka, bullar, allt! Förutom fudge, fyfaan. 


Sist jag grät var: Idag
Den värsta känslan är: Ångest och ensamhet
Den bästa känslan är: Glädje
Idag har jag: Jobbat, gått på stan en sväng, pantat flaskor, handlat, lagat mat, städat som fan, spelat The Sims och legat i soffan och bara glott
I morgon kommer jag: Jobba och kanske hänga med syster och systerdotter eller dra ut till mammsen
Vilken är din favoritplats? Min lägenhet, mammas hus och min sääääng
Vem fick dig att skratta senast? Sheldon på Big bang theory
Hur många landskap har du bott i? Ett, Ångermanland
Vad dricker du till frukost? Ett glas mjölk och en kopp kaffe
Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, spel, mitt hem och min systerdotter
Vem är den roligaste människan du känner? Min lillebror



Vilken var den senaste bok du läste? Piraterna - De svenska filderlarna som plundraqde Hollywood, asbra bok!
Vem var den sista du träffade? Jaa.. Var väl hon i kassan på Kicks då..
Vem ringde du senast? Mamma
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Njaaa, ska jobba imorgon. Folk vill ha sina julkort u know ;) men annars så! Ska vara hos mammsen ute i Häggsjö ja :) Du då Lillen?" Till Christian hö hö
Dansar du i bilen? Alltid! Sittdansar och sjunger

Julafton 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0