Nyårslista

Publicerat: 2011-12-31 Kl: 11:12:50 | I kategori: Listor


Hur har ditt 2011 varit?
Det har varit kaotiskt, skulle inte påstå att det varit bra.
Slutet, nu i december, har dock varit lite bättre. (och allt som rör mina barn faktiskt.)
Blev du kär i år?
Ja, tänk för att jag lyckades med det också. Enda gången på nästan 3 år..
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och gjort mer saker, i naturen och sådär. Jag älskar ju skogen. Konstigt nog.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat. Satt mig i själv i onödigt drama. Lärdom inför 2012…
Vem har du umgåtts med mest?
Sandra och Ida :)
Bästa minnet från 2011?
Åh, jag har många… Amelias lycka när hon fångade sin första fisk, Lucas min när vi var på bilshowen, han var överlycklig,
första gången jag såg D, när jag låg på golvet i Amelias rum och H kammade mitt hår och la dockor på mig , haha sötjänta.
Kanske enkla minnen för vissa men dom betyder mycket för mig.
Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
Ett jobb? Extrajobb i alla fall. Kanske också en snickare/målare, som jag kan ta fram när det behövs. Haha!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror nog jag var ledsnare i år, men samtidigt så var jag också gladare.
Fick ju uppleva den bästa sommaren med mina barn, bli kär, umgås med mina fina vänner.
Tror det pendlade där med glad / ledsen.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar, bara nu i slutet det blivit lite för vilt…
Vem/Vilka saknade du?
Mormor. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Min pappa saknar jag också varje dag.
Största misstaget?
Oops. Det kan jag absolut inte skriva ut..
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Det kommer bli awesome. För jag har lärt mig att personer inte kan få ner dig om du inte tillåter dom.
Är du stark så blir såna personer rädda, eftersom de själva är fega.
Man ska ta tillvara på det man har, och inte låta onödiga saker komma ivägen.
Låt ingen styra ditt liv förutom du.
Man är bra precis som man är, och är det någon som stör sig på det så ska man ställa sig upp och säga : F U.
:)
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag kom in på skolan! Med Ida!:)
Hur många kysste du?
3 , alla pojkvänner.
Har du några löften inför år 2012?
Att inte leva efter alla andras mallar. Men det har jag aldrig gjort, i och för sig.
Har du haft ett förhållande under 2011?
Japp
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Enkel. Jeans och tröja. Är så simpel att det är läskigt haha…
Vars reste du nånstans?
Ingenstans faktiskt.
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att först få börja skolan, sedan hitta ett extrajobb, göra massa kul med Ida bland annat :D,
försöka få in mina barn på något roligt dom kan göra nån gång i veckan, lära Amelia simma riktigt,
lära Lucas sluta vara rädd för vatten haha, (bör väl gälla mig själv också), åka utomlands med Hanna!! …
Låååång lista
Hur har ditt 2011 varit?
Underbart, jävligt kul, dåligt, jobbigt och fint

Blev du kär i år?
Inte kär men jäävligt nära

Vad önskar du att du gjort mer?
Fotat och bakat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sov och litat på fel folk

Vem har du umgåtts med mest?
Emma, familjen och Annika

Bästa minnet från 2011?
När jag vann pengar hehe, hängde med grabbarna från Småstadsliv, då Cisi och jag var på festivaler och såg bla Slipknot!!

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
Inspiration

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Vilda partykvällar! Fett

Vem/Vilka saknade du?
Pappa

Största misstaget?
Trodde att några verkligen var ärliga och fina människor men som det sedan visade sig att de bara är idioter.

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Kommer bli FETT! Börjar ju typ året med att åka till Australien så. Kommer nog bli ett finfint år.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Minoo, familjen, Emma och att jag renoverade sovrummet! Lättnaden..

Hur många kysste du?
Haha oj hemlis

Har du några löften inför år 2012?
LEVA LIVET

Har du haft ett förhållande under 2011?
Haha hell no

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Om man bortser från att jag bott i postkläderna så jävligt snygga kläder. 

Vars reste du nånstans?
Hudiksvall, Karlstad och Stockholm

Vad ser du mest framemot med år 2012?
AUSTRALIEN!! Och sommaren ofc


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint har vi haft de! ÄLSKAR DIG <33

2011-12-31 @ 12:29:11
URL: http://emmagustaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0