Bra helgen då!

Publicerat: 2011-02-27 Kl: 19:12:41 | I kategori: Min vardag



Fredagen började med att mammsen kom hit, vi köpte thaimat och hade en jättemysig kväll med gotta och annat pyssel. Riktigt behövligt och trevligt var det. Fina mamma ♥

Lördagen. Började med att mamma och jag tog en promenad i det fina vädret vilket var jättemysigt och skönt. Längsta jag har gått på veckor! haha. Sedan for vi till Birsta och jag shoppade en del där då. Två par jeans, en kofta/tröja och lite annat som var tråkigare som typ målarfärg och mat..

Senare på kvällen då jag låg i soffan i mina största mysbyxor och osminkad smsade Jonas mig och undrade om jag inte skulle komma bort till dom. Det bangade jag tydligen inte på! Så jag traskade dit och hade en trevlig kväll!


Slänger upp en bild där man ser pigg ut i jämförelse med hur jag ser ut just nu irl (hej spöket)


Idag har jag enbart legat i soffan, kollat på Glee, hostat, snorat och inte gjort så mycket annat. Nu ska jag dricka kaffe, skål! Imorgon väntar jobb, finally.


Kommentarer
Postat av: jane

Det är något helt underbart med bal:)

2011-02-27 @ 19:34:20
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0