En lista medan

Publicerat: 2011-01-08 Kl: 15:46:36 | I kategori: Listor


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par tights (det är kallt!), jeans, två svarta linnen, kofta och strumpor
Vad använder du just nu för skor: Just nu har jag inga på mig
Favoritfärg på kläder: Typ svart

Senaste person som
Sov i din säng:
haha bror och hans flickvän.. Jag sov på soffan jag!
Du pratade med: Dado
Du delade en drink med: Blev bjuden på en drink av Tobias igår! Tack för den!
Du gick på bio med: Oj... Mamma och bror kanske? Minns inte
Du gick på stan med: Senast jag gick på stan med någon var nog med mamma för ett tag sedan..
Skällde på dig: Ingen vågar skälla på mig

Senaste
Låt du hörde:
Eagle-Eye Cherry - Save tonight
Film du såg: Det var nog Dispicable me
Mat du åt: Åt yogurth imorse
Kram: Jonatan igår innan jag skulle gå hem
Puss: J
Fest: Igår!
Känslan: blä på folk
Ilska: På jobbet och vädret igår
Resa: Linköping för att hämta hem frugan!
Glädje: Jag är ofta glad, eller?
Dröm: Minns inte
Boken du läste: Elsas värld
Personen du träffade: Bror och hans flickvän
Personen du pratade i telefon med: Dado
Personen du fick sms av: André
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror inte jag har ätit korv där
Gången du var utomhus: Idag när jag gick till och från affären
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På julafton!
Saken du köpte:
Mat..

Om dig

Namn: Emma Jonsson
Ålder: 20
Smeknamn: Emmsi, Emmsan, Jonsson, Json
Syskon: Tre underbara filurer!
Sysselsättning: Foto, sticka, tv/film, spel, baka
Bra egenskaper: Jag är bäst
Dåliga egenskaper: Jag är väldigt feg och har svårt att göra spontana saker
Linje/klass: Media med inriktning Grafisk kommunikation på NTI-gymnasiet
Hårfärg: Blondiiie
Ögonfärg: Blåå
Skostorlek: 37 för det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0