feeet update om helgen

Publicerat: 2011-06-06 Kl: 00:14:03 | I kategori: Glamour



Fredag
Skulle bara dricka vin och äta middag tillsammans med Annika men det blev heeeelt sinnessjukt spontant! Hon och jag började på Sam's men en god middag, sedan traskade vi hem till henne för att fylla på med mer vin och Carro joinade. Efter det drog vi till Hamnkrogen och drack lite, gick sedan till Skeppet för att titta vad det var för folk där och vilka träffar vi inte på då? Jo grabbarna från Småstadsliv, jag dog. Sedan slutade det med att dom hängde med oss hela kvällen (natten). Vi drack öl, åkte karuseller, satt under bord, var på hotellrum, satt i ett pojkrum och kollade på dvd klockan 3 på natten. Så sjukt kul och oförglömlig kväll!




Lördag
Drog först en snabb sväng på marknaden för att kolla läget. Sedan kom fina Cisi och hämtade mig efter att hon hade varit på folkrace i Kramfors. Då var det bara att svida om till nytt party och grillning. Hade en fin kväll med Cisi med flera. Var ju kanske tröttast i stan då vi åkte hem..





Söndag
Söndagsmyste ett tag hos Cisi innan mammsen kom och hämtade mig. Pussade Cisi hejdå innan hon for till Stockholm.. Hua. Väl hemma hos mamma myste jag på där med och babblade på som alltid. Sedan var det bara hem och måla klart väggarna vilket är gjort nu och det kommer bli FETT! 

Nu sitter jag här och har ont överallt i kroppen.. Har ont i ryggen, nacken, har blåmärken på armarna efter att ha åkt karusell och dansat och körteljäveln i halsen är svullen. Inte okej.. Men en helt oförglömlig helg har jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0